DOPRAVA
Přepravní služba | Dobírka | 140 Kč | *zdarma při nákupu nad 5.000 Kč |
cena za 1 balík | Platba předem | 110 Kč | *zdarma při nákupu nad 5.000 Kč |
| | | |
Osobní odběr v areálu PRONDO s.r.o. | | Zdarma | Víta Nejedlého 742, 293 06 Kosmonosy |
| |
| |
|
* - Cena poštovného či poštovné zdarma při objednávce nad 5.000 Kč může být změněno při jednotlivých objednávkách, dle hmotnosti a nákladů na přepravu konkrétního zboží. V takovém případě budeme vše se zákazníkem konzultovat.
U zásilek do zahraničí řešíme poštovné individuálně.
Důležité !
VRACENÍ ZBOŽÍ
Zde je pro Vás několik užitečných rad jak předejít nutnosti vracení zboží a když už k tomu dojde, jak zajistit, aby vše probéhlo bez problémů.
Kupující má zákonné právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení
Pozorně objednávejte - důkladně si ověřte, že objednáváte správný druh zboží, pokud si nejste jisti, neváhejte se na nás obrátit s případnými dotazy či specifikacemi.
Na zboží objednávané na zakázku se nevztahuje možnost vrácení.
Zboží musí být v originálním obalu a nesmí jevit známky opotřebení.
Všechny podmínky a náležitosti naleznete v sekci Obchodní podmínky
Při odesílání zásilky dejte pozor, aby vnější obal zásilky nebyl zároveň prodejním obalem zboží, pravděpodobně by pak došlo k znehodnocení prodejního obalu.
REKLAMACE
- Po dodání zboží si bez odkladu zásilku prohlédněte a oznámte nám případně zjištěné závady, či neúplnost dodávky na cejna@prondo.cz nebo na tel.: 326 728 002.
- V případě reklamace budeme potřebovat:
- kopii nákupního dokladu, v horším případě alespoň jeho číslo
- vyplněný reklamační protokol (ke stažení zde) s přesným popisem závady
- v případě nutnosti vytištěný protokol z diagnostického přístroje
- zboží musí být dostatečně kompletní (např. při zakoupení sady nutno reklamovat celou sadu i když je vadný pouze jeden díl)
- Po obdržení reklamovaného zboží reklamaci posoudíme a podáme Vám zprávu o průběhu a způsobu vyřízovení reklamace.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z chybného používání, nesprávného skladování a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Platí od 1.1.2011