DOPRAVA

 
Přepravní službaDobírka 140 Kč *zdarma při nákupu nad 5.000 Kč
 cena za 1 balíkPlatba předem110 Kč *zdarma při nákupu nad 5.000 Kč
    
Osobní odběr v areálu PRONDO s.r.o. ZdarmaVíta Nejedlého 742, 293 06 Kosmonosy
  
 

 

* - Cena poštovného či poštovné zdarma při objednávce nad 5.000 Kč může být změněno při jednotlivých objednávkách, dle hmotnosti a nákladů na přepravu konkrétního zboží. V takovém případě budeme vše se zákazníkem konzultovat. 

U zásilek do zahraničí řešíme poštovné individuálně.

 

Důležité !

  • Při přebírání zásilky od přepravce si ji důkladně prohlédněte, zda je v pořádku. V případě poškození přepravcem jste povinni při převzetí sepsat reklamační zápis, kde uvedete rozsah poškození a kopii protokolu nám doručit. Poté s přepravcem vzniklou situaci vyřešíme. Pokud zásilku převezmete bez výhrad, poškození již později nelze reklamovat.
  • Platba platební kartou:

    Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou. Tuto službu lze využít u  soukromých adres. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

VRACENÍ ZBOŽÍ

Zde je pro Vás několik užitečných rad jak předejít nutnosti vracení zboží a když už k tomu dojde, jak zajistit, aby vše probéhlo bez problémů. 

  •   Kupující má zákonné právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení

  • Pozorně objednávejte - důkladně si ověřte, že objednáváte správný druh zboží, pokud si nejste jisti, neváhejte se na nás obrátit s případnými dotazy či specifikacemi.

  • Na zboží objednávané na zakázku se nevztahuje možnost vrácení.

  • Zboží musí být v originálním obalu a nesmí jevit známky opotřebení.

  • Všechny podmínky a náležitosti naleznete v sekci Obchodní podmínky

  • Při odesílání zásilky dejte pozor, aby vnější obal zásilky nebyl zároveň prodejním obalem zboží, pravděpodobně by pak došlo k znehodnocení prodejního obalu.

  • Při vracení zboží musí být přiložen originál nákupního dokladu a informace o Vašem úmyslu odstoupit od smlouvy. 

 

 

REKLAMACE  

  • Po dodání zboží si bez odkladu zásilku prohlédněte a oznámte nám případně zjištěné závady, či neúplnost dodávky na cejna@prondo.cz nebo na tel.: 326 728 002. 
  • V případě reklamace budeme potřebovat:
    • kopii nákupního dokladu, v horším případě alespoň jeho číslo
    • vyplněný reklamační protokol (ke stažení zde) s přesným popisem závady
    • v případě nutnosti vytištěný protokol z diagnostického přístroje
    • zboží musí být dostatečně kompletní (např. při zakoupení sady nutno reklamovat celou sadu i když je vadný pouze jeden díl)

  • Po obdržení reklamovaného zboží reklamaci posoudíme a podáme Vám zprávu o průběhu a způsobu vyřízovení reklamace.

  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z chybného používání, nesprávného skladování a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.


     

    Platí od 1.1.2011 

Košík zobrazit košík

nová registrace
zapomenuté heslo